пʼятниця, 28 вересня 2012 р.


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту
"Т. Шевченко: художник чи поет?"
Назва навчальної теми
«Т.Г.Шевченко. Видатний український поет» Основний предмет
Українська література
Другорядний предмет
Образотворче мистецтво
Вік учнів, клас
12-13 років, 7 клас
Стислий опис проекту
-->Даний проект був розроблений з метою вивчення теми «Т.Г.Шевченко. Видатний український поет» у 7 класі на уроці української літератури , а також для отримання кінцевого продукту, який був досліджений протягом проекту, а саме: уявна екскурсія, публікація Publisher. 

               План
 План навчального проекту
План впровадження проекту

Навчальні цілі

ü       Розвиток, впровадження та донесення нових ідей до інших;
ü       Ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання;
ü       Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем;
ü       Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації;
ü       Ефективне використання часу та розподіл робочого навантаження.
Навчальні цілі:
1.Поглибити знання учнів про життя і творчість Т. Шевченка.
2.Виховувати почуття пошани, поваги до творчості поета.
3.Навчити учнів  аналізувати художні твори.
4.Визначити ідейно-тематичну спрямованість творів поета.
5.Відкрити Т. Шевченка як художника.

Опис оцінювання

Доречно оцінювання проводити за трьома етапами:
1)    На початку проекту.
2)    Впродовж роботи над проектом.
3)    Наприкінці роботи над проектом.
На першому етапі ми використаємо метод «Думаємо-Об’єднуємось-Ділимося» та метод «Файл статистики роботи учня».
На другому етапі ми використовуємо методи «Самооцінювання і рефлексія», «Письмові й усні тестування і вікторини».
На третьому етапі оцінювання проводимо за допомогою методу «Демонстрація».

 Діяльність учнів

До початку роботи над проектом учитель роздає учням інформаційні публікації, щоб залучити їх до участі в проекті, а учні заповнюють Інтернет-опитувальник.
На початку проекту вчитель демонструє презентацію ідей проекту. Після ознайомлення зі слайдами учні намагаються відповісти на ключові та тематичні питання проекту.
Учні об’єднуються у групи для виконання дослідження при вивченні теми.
Групи:
1)     Біографи (шукають інформацію за темою у бібліотеках та за допомогою пошукових систем Інтернету, створюють заочну «карту життя поета» (буклет в Publisher))
2)     Літературні критики (досліджують,аналізують та систематизують інформацію про ідейно-тематичну спрямованість творів поета та представляють результат своєї роботи у вигляді схеми-таблиці)
3)      Художники (створюють виставку-презентацію художніх робіт Т. Шевченка)
Після обєднання в групи учні ознайомлюються із вимогами до створення презентацій (контрольний список)
Кожна група створює та демонструє свою презентацію, в якій докладно доповідають про виконання дослідницької діяльності, а також про планування того, що ще потрібно виконати.
Наприкінці роботи над проектом учні звітують перед учителем  про виконану роботу з дослідження теми «Шевченко: художник чи поет?»

Відомості про автора

Надточій Ірина Володимирівна 
Фах
Вчитель української мови та літератури
Навчальний предмет
Українська мова та література
Навчальний заклад
Харківська гімназія № 55 Харківської міської ради Харківської області
м. Харків
Контактні дані
17081978bhf.gmail.com

Відомості про тренінг

Дата проведення
18.09.2012-25.09.2012р.
Місце проведення
Харківська гімназія № 55
Тренер
Ходацька Олена Вікторівна





Немає коментарів:

Дописати коментар